Sunday, August 31, 2008

Syukur Alhamdulilah

Assalamualikum dan Selamat Sejahtera..

Bersyukur kehadrat ilahi pada hari ini 31 ogos 2008 dengan rasminya maka terciptalah blog ini bagi membolehkan saya untuk berkongsi sedikit bingkisan,luahan hati dan pengalaman hidup.Saya mengharapkan blog ini dapat merapatkan lg hubungn silaturahim dikalangan sahabat handai , rakan-rakan dan sesiapa sahaja yg sudi untuk meluangkan sedikit masa bagi melayari blog ini.Oleh itu,saya mengharapkan anda semua akan sama-sama berkongsi cerita dan idea tentang apa-apa isu,kupasan atau cetusan hati yang bakal saya utarakan.Semoga blog ini akan dapat memberi sedikit manfaat dan ilmu kepada kita semua.

AMIN

5 comments:

Anonymous said...

Bersyukur jua ke hadirat Allah swt diatas komitmen beliau ini yang telah membina laman blog "Teropong Zaman", dan apa yang saya harapkan sebagai rakan beliau, adalah satu medium dimana boleh tercipta cetusan pemikiran yang bermakna dalam mengenalpasti erti kehidupan sebenar. "Sesungguhnya peranan kita ini tidak pernah lari dari jawatan utama kita iaitu sebagai khalifah Allah. Kenalilah apa itu pengertiannya nescaya kita akan hidup bahagia selamanya".

Anonymous said...

Hari ini pada saat ini detik amat bermakna bagi rakyat MALAYSIA DAlam menyambut hari kemerdekaan negara ke 51.Justeru kali ini melalui blog ini dapatlah si empunyer diri megutarakan isu isu yang dapat dijadikan cetusan minda dan pemikiran yang boleh dinilaikan dan dilihat sebagai suatu yang amat mendalam sebagai pengisian yang terbaik sebagai wadah kepada masyarakat diluar pada masa kini...
justeru dengan ini saya amat berbesar hati dan menyokong akan blog saudara agar ilmu kita dimanfaatkan bersama.

sekian terima kasih...
baik punyer///

Syukriya said...

haha, klu ada ape2 nk mntak tolong, jz shout kt shoutbox blog aku aa..

Anonymous said...

kenangan silam terimbau kembali bila terbaca tentang rindu masakan ibu.
aku pun dah tiga tahun tak berpuasa dengan keluarga....
hmmm....
blog ni agak bagus tuk dijadikan media perantaraan bagi meluahkan rasa dan pandangan berkaitan dengan isu semasa.....
harap blog ni akan lebih menarik dengan isu2 terbaru...
wassalam.......

(femalevirgo85@yahoo.com)

Anonymous said...

tahniah ek..cetusan idea yg menarik.moga terus success n murah rezeki slalu..